skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705
حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای

درباره این نوع حفاظ – میشه گفت امروزه استفاده از انواع متنوع حفاظ ها باعث شود. که شما بتوانید امنیت و ایمنی ساختمان خود را به بهترین نحو کنترل کنید. در اصل استفاده از حفاظ های متنوع یکی از راحتترین راه هایی است.که شما میتوانید ساختمان خود را از ورود سارقین حفاظت کنید . توجه کنید که نوع های متنوعی از حفاظ ها وجود دارند که از بین آن ها میتوان به حفاظ سرنیزه ای اشاره کرد . حفاظ سرنیزه ای یکی از انواع حفاظ هایی است. که شما میتوانید برای حفظ امنیت ساختمان خود از آنها استفاده کنید.

حفاظ سرنیزه ای
حفاظ سرنیزه ای
حفاظ سرنیزه ای
حفاظ سرنیزه ای
حفاظ سرنیزه ای
حفاظ سرنیزه ای
حفاظ سرنیزه ای

از حفاظ سرنیزه ای چه می دانید ؟

این مدل حفاظ ها بیشتر مواقع ساختمان شما را در برابر ورود غیرمجاز غریبه ها و سارقین محافظت خواهند کرد . اما به دلیل اینکه هریک از ساختمان های مختلفی که شما در آن سکونت دارید . از لحاظ موقعیت جغرافیایی ساختمان ، ارتفاع دیوار و میزان بودجه متفاوت و خاص هستند . میشه گفت که انواع متنوعی از این نوع حفاظ ها نیز ساخته شده هستن که از بین کل آن ها حفاظ سرنیزه ای قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع کلاسیک این حفاظ ها هستند . شرکت های مختلفی در این صنف تولیدات این نوع حفاظ ها فعالیت می کنند که هر کدام از آنها این نوع از تولیدات را با توجه به روش های خاصی انجام می دهند و حتی میشه گفت که برخی از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نیز به شما نیز کمک های بسیار مفیدی خواهند کرد.

توضیحاتی در مورد این نوع حفاظ ( بخش اول )

حفاظ روی دیوار سرنیزه ای در اصل یکی از متداول ترین و همچنین کلاسیکترین مدل حفاظ های روی دیوار است . که به یک شکل کلاسیک و سنتی است. حفاظ های سرنیزه ای از زمانهای گذشته به شکلهای سنتی برای انواع ساختمان ها و همچنین مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گرفتند . اینطور گفته می شود که انواع کلاسیک این نوع حفاظ ها با فاصله ای نسبتا کم از نرده ها نصب می شوند. که در قسمت های بالای آن ها درست مانند نوک تیز یک نیزه است . اگرچه اینطور گفته می شود که این سبک از نرده ها دیگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمی گیرد. و حفاظ های شاخ گوزنی جای حفاظ های نیزه ای را گرفته اند. اما باز هم ایمنی آنها مثل مدل های قدیمی نخواهد شد. و حتی حفاظ های نیزه ای مدرن و جدید نیز امنیت کمتری دارند .

توضیحاتی در مورد این نوع حفاظ (بخش دوم )

این مدل از حفاظ نرده ها در اصل مانند انواع دیگر از تراکم بالایی روی دیوارها و ارتفاع های متفاوت هستند. و به رنگ های متنوعی نیز موجود می باشند . توجه داشته باشید که بغیر از مدل های سنتی، حفاظ سرنیزه ای که از میله های عمودی و صاف از جنس میلگرد آهنی تشکیل شده اند وجود دارند . نمونه مدلهای بسیاری از این نوع حفاظ ها روی دیوار وجود دارند .که با یه ظاهر زیبا و همچنین رنگ های مختلف نیز ساخته می شوند . جدیدترین مدل این حفاظ ها نیز حفاظ روی دیوار سرنیزه ای مدرن و به روز است. که در حال حاضر بسیار بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرد .

در مورد حفاظ سرنیزه ای مدرن

نمونه ای بهبود یافته پیشرفته تر از این نوع حفاظ , حفاظ سرنیزه ای مدرن است. که در طراحی های مربوط به آن همه ی عیب ها و مشکلات محافظ سرنیزه ای کلاسیک حل شده است . این مدل حفاظ مدرن از جنس میلگرد آهنی هستند. یکی از حسن های این نوع حفاظ ها این است. که مطابق با سلیقه مشتری در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته می شوند. همچنین ارتفاع و تراکم آن ها هم متفاوت خواهد بود. بین حفاظ های مدرن و همچنین حفاظ های کلاسیک و قدیمی نیزه ای تفاوت های زیادی وجود دارد که از آنها می توان به همین ساختار خاص و تغییرات ویژه در این بخش اشاره کرد. البته باید دقت کنید که این نوع حفاظ ها هم در واقع یکی از ابتکارات و ایده های شرکت های ایرانی است .

مشخصات اصلی حفاظ سرنیزه ای آهنی

به طور کلی میشه گفت که نرده های سرنیزه ای به روز شده و جدید از نظر شکل ظاهری و نما تفاوت کمی با حفاظ های کلاسیک قدیمی از این مدل و نوع دارند. البته تغییراتی که در این زمینه به وجود آمده اند بیشتر در راستای زیبا شدن نمای ساختمان و همچنین افزایش کارایی آنها نیز بوده است. نرده های دیواری در این زمینه با حفاظ سرنیزه ای آهنی شباهت هایی نیز با هم دارند. اما به مراتب کارایی نرده های دیواری از این مدل حفاظ های بیشتر است. جالبه بدانید که گاهی این حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف ۱۲۰، ۱۰۰ و همچنین ۱۵۰ سانتیمتر ساخته می شود . البته در ساخت این مدل از حفاظ ها یکی از معروفترین نوع تراکم نیز وجود دارد. که شامل ۱۶ ردیف اصلی در هر شاخه می شود و طول هر شاخه نیز تقریبا برابر دو متر می باشد.

امنیت محافظ نیزه ای

امنیت بخش مهمی از خانه است که نمی توانید به راحتی از آن بگذرید . شما نمیتوانید از انواع بی کیفیت و نامرغوب نرده ها استفاده کنید چون بلاخره دچار مشکل خواهید شد. چرا که ایمنی و امنیت خانه شما دچار آسیب خواهد شد. از قبل تر تا کنون نیاز به امنیت یکی از مهمترین نیاز اساسی بشر بوده است. که نمی توان بی توجه بود . هرگونه کوتاهی در این زمینه می تواند به مشکلات غیر قابل بازگشتی بینجامد که در واقع برای شما اصلا خوب نخواهد بود. شاید حفاظ سرنیزه ای فرفورژه از مهم ترین نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اینکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازی و به روزتر شده اند هم ممکن است که این نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ایمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ سرنیزه ای فرفورژه را از مراکز معتبر در این زمینه خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search