skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705
حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی – برای ایجاد ایمنی و امنیت خانه و جلوگیری از ورود غافلگیرانه افراد غریبه ، حیوانات وحشی و سارقان و…. ساخته میشوند .
این حفاظ ها بیشتر مواقع بالای دیوار نصب می شود . و امنیت خانه را تامین می کند اما گاهی روی پنجره و حتی در بالکن نیز نصب می شود.
در سالیان قبل تر حفاظهای استفاده شده بصورت سیم خاردار یا نیزه بوده است . که دارای معایب و ضعف بسیاری بودند ، ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم .
نمونه ای از حفاظ های نسل جدید:
حفاظ شاخ گوزنی
نیزار و بوته ای روبه رو هستیم که از نظر ظاهری ،امنیت و ایمنی قدرت بسیار عالی تر بوده و مورد تایید نیز می باشد.
نکته : برای افزایش امنیت و ایمنی ساختمان ، نصب حفاظ آهنی را در برنامه‌های خود داشته باشید. و با کارشناسان شرکت فرفورژه آنلاین تماس بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی

ابعاد و جنس رنگ حفاظ شاخ گوزنی


جنس رنگ حفاظ از نوع فام است که کیفیت بسیار بالا و مورد قبولی را دارد . اندازه طول شاخه از این نوع حفاظ بیشتر مواقع به ۲ متر می رسد . عرض این مدل ازحفاظ به ۳۰ تا ۷۵ سانتیمتر می رسد. قد این نوع از حفاظ ۵۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر می باشد.
برای نصب و جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی ، شاخک های حفاظ به سبک جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این مدل حفاظ استفاده می شود.
لازم است برای ساخت حفاظ از میلگرد ۱۰ استفاده شود.
نوع شاخ گوزنی به گونه ای می باشد که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ شاخ گوزنی ، ممکن نیست که بتوانند از آن عبور کنند .
یکی از ویژگی ها در ساخت این نوع حفاظ از فولاد با کربن بالا و میلگردهای ۱۰ استفاده میشوند

حفاظ نرده ای روی دیوار

حصار کشی روی دیوارهای ساختمان ها و قلعه ها در طول تاریخ تا به امروز گسترش پیدا کرده است . و می توان گفت که در سال های قبل تنها فقط حفاظ کلاسیک سرنیزه ای موجود بود که استفاده می کردند .
الان با توجه به پیشرفت و مدرن تر شدن زندگی شهری و تنوع نوع های مختلف حفاظ در نوع ساخت و مقاومت های مختلف شکل گرفته است . حفاظ شاخ گوزنی نیز استثنا نبوده . و این حفاظ هم دچار تغییر شکل شد . و کمو کاستی های خود را که در نمونه های اولیه وجود داشت را ارتقا داده . و الان از بهترین گزینه های نرده حفاظ روی دیوار محسوب می شود.
در حال حاضر برای امنیت و ایمنی تمام مراکز اداری ، مراکز تفریحی و تجاری ازحفاظ های مثل قفل الکترونیک ، فنس های برقی ، دوربین‌ مداربسته انواع حفاظهایی مانند حفاظ شاخ گوزنی که دارای نوکهای تیز و برنده می باشند.

اهمیت حفاظ شاخ گوزنی

خانه بهترین محیطی می باشد که افراد در آن زندگی می کنند پس در نتیجه باید نهایت امنیت و آرامش را درخانه خود داشته باشید .آرامش وامنیت درونی خانواده تأمین شده و امنیت و آرامش بیرون خانه توسط حفاظ های مختلف برای خانه تأمین می‌شود . حفاظ شاخ گوزنی از مهمترین ابزار حفاظتی خانه به شمار می آید .
یکی از حفاظ‌هایی که مانع ورود سارقین و دزدها به محیط خانه استفاده می‌شود حفاظ شاخ گوزنی است . که مشابه شاخ گوزن طراحی شده و که فولاد ساخته می شود . که دارای نوکی تیز بوده و مانع از عبور افراد متجاوز به داخل ملک خصوصیتان می‌شود.
نتیجه می گیریم که امنیت و آرامش جزء مهمترین و اصلی ترین خواسته های انسان است و ما در اولین قدم، خواسته هایمان را در محل زندگی خود برآورده میکنیم ، می ‌توان از آنها برای حفاظت از جان عزیزانمان استفاده کنیم .

زیبایی نمای حفاظ شاخ گوزنی

افزایش جذابیت و زیبایی دیوارهای ساختمان می‌تواند جلوه متفاوت و خاصی از یک آپارتمان ارائه ‌دهد. حتی نمای بیرونی ساختمان و جذابیت آن می‌تواند بر روی ساکنان ساختمان و حتی کسانی که برای خرید آپارتمان می‌آیند تأثیر مثبتی داشته باشد . وجود حفاظ ‌ها علاوه بر امنیت باعث زیبایی و جذابیت می‌شود. برای مثال حفاظ شاخ گوزنی می‌تواند به نمای ساختمان زیبایی دهد. و با قابلیت رنگ‌پذیری که دارد می‌تواند با نماهای مختلف ست شود . حفاظ‌های دیگری مانند حفاظ لیلیوم وجود دارد که ظاهر ساختمان را تحت تأثیرخود قرار می‌دهد. وقتی وارد یک آپارتمان می‌شوید. اولین تاثیر و حس را از زیبایی آپارتمان می‌گیرید و این زیبایی به دو قسمت زیبایی درونی و بیرونی تقسیم می‌شود. در زیبایی بیرونی، ورودی قابل ‌توجه و زیبا و همچنین حفاظ و نرده زیبا می‌تواند زیبایی آن ساختمان را دوچندان می‌کند. می‌توان با سرمایه‌گذاری روی حفاظ‌های آپارتمان آن را خاص تر از بقیه ساختمان‌ها کرد.

مراحل ساخت حفاظ

با توجه به نیاز مشتری و سفارش و نوع دیوار ساختمانی که حفاظ باید نصب شود. در ابعاد مورد نیاز وی قابل ساخت و تولید می باشد . ساخت حفاظ شاخ گوزنی مانند ساختن سایر انواع حفاظ ساختمان دارای مراحلی به شرح زیر می‌باشد:
ابتدا سازنده حفاظ نرده به خرید کردن میلگردها از سازنده میلگرد و انتقال آن‌ها به محل تولید حفاظ و ساخت حفاظ شاخ گوزنی اقدام می‌کند. سپس میلگردهای خریداری شده مطابق نیاز و در سایزهای متفاوت برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی برشکاری می‌شوند . خم کاری و جهت شکل ‌دهی قطعات حفاظ ، از دستگاه پرس استفاده می‌ شود .
قطعات آماده شده تحویل جوشکار خواهند شد تا اتصال قطعات برحسب سفارش مشتری انجام شود . سپس مرحله پخت در کوره می‌رسد . بعد از انجام جوشکاری و رنگ‌ زدن پس از پاشیدن رنگ پودری، حفاظ داخل کوره پخت شده و در انبار قرار داده می‌شود.

اتصال حفاظ روی دیوار

در زمان دیوار کشی نیاز است محل نصب نرده حفاظ بر روی دیوار از قبل پیش بینی شده باشد . سازندگان و معماران با تجربه هنگام ساخت دیوار ,محل نصب نرده را با گذاشتن صفحات فلزی که پایه های میلگرد زیر آن جوش شده آماده فراهم میکنند . پلیتها در چند ردیف آخر دیوار و همراه با اجر درون دیوار کار گذاشته میشود.بهترین فاصله این پلیت ها حدود یک متر از یکدیگر میباشد. نرده ها بعدا روی این صفحات فلزی نصب و جوش داده میشوند.
برای نصب حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار سورخ هایی با دریل هیلتی و مته با قطر ۱۰ یا ۱۲ میلیمتر به عمق حدود ۱۰ تا بیست سانتیمتر ایجاد میشود. داخل این سوراخ ها که بصورت مورب ایجاد شده میلگرد هایی با قطر ۱۰ یا ۱۲ میل محکم میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search