skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705
نرده حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ نخل مرداب

برای ایجاد امنیت و ایمنی خانه و جلوگیری از ورود افراد غریبه ، دزد ها و حیوانات وحشی ساخته میشود .
نرده حفاظ نخل مرداب بیشتر مواقع روی دیوار نصب می شوند. و امنیت منزل را تامین می کند اما بعضی اوقات در بالکن ها و حتی روی پنجره هم نصب می شود .
در سالهای قبلتر حفاظهای به کار رفته بصورت سیم خاردار یا نیزه بوده که دارای عیب های بسیاری بودند. ولی هم اکنون شاهد نسل جدیدی از حفاظها هستیم .
نمونه ای از حفاظ های نسل جدید:
نرده حفاظ نخل مرداب
-۲ نی زار و بوته ای روبه رو هستیم که از نظر نما و شکل ظاهری ،امنیت و قدرت بسیار عالی تر بوده و مورد تایید پلیس هم می باشد.

نرده حفاظ نخل مرداب
نرده حفاظ نخل مرداب
نرده حفاظ نخل مرداب
نرده حفاظ نخل مرداب
نرده حفاظ نخل مرداب

جنس رنگ و ابعاد نرده حفاظ نخل مرداب

نوع جنس رنگ از مدل فام می باشد که کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی را دارا می باشد. اندازه طولی شاخه از این حفاظ بیشتر مواقع به ۲ مترهم می رسد . عرض این مدل ازحفاظ به ۳۰ تا ۷۵ سانتی متر می رسد. ارتفاع این نوع از حفاظ ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر است.
برای نصب و جوشکاری نرده حفاظ نخل مرداب ، شاخه های حفاظ به روش و سبک جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود.
قسمت برش پیکان های حفاظ ۲ الی ۴ سانتیمتر می باشد . نیاز است برای ساخت از میلگرد ۱۰ استفاده شود.

این حفاظ به گونه ای می باشد که حتی اگر دزدهای حرفه ای هم باشند ولی با استناد به نوک تیز گل این حفاظ استفاده شده در ساخت این نرده امکان رد شدن از حفاظ به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد .

قیمت محافظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب دارای مشخصه های فنی ساخت مانند: رنگ آمیزی ، تراکم (تعداد ردیف شاخه ها) و ارتفاع هم می‌باشد. که درمشخص کردن قیمت حفاظ نخل مرداب برای ساختمان ها نقش دارند . در این بین تراکم‌های ۱۱ تا ۱۵ ردیف شاخه ها ، بیشتر مواقع ساخته شده و موجودند و ارتفاع آن بستگی به نیاز و کار مشتری دارد.
برای وصل کردن میلگردهای حفاظ نخل مرداب، از دو سبک و مدل جوش الکترود و جوش CO2 استفاده می‌شود. و این فاکتور هم در مشخص کردن قیمت حفاظ نخل مرداب نقش دارد. میلگردها به گونه ای به هم جوش میخورند که هریک به یک سمتی رشد کرده. و دارای آرایش منظمی می باشند و مانع عبورانسان و حیواناتی مانند گربه می شوند.
رشد استفاده از حفاظ نخل مرداب در ایران به این دلیل بود که سیستم‌های سنتی که برای افزایش ایمنی ساختمان به کار می‌رفت. با نمای امروزی همخوانی کافی نداشتند .

تأثیر نرده حفاظ نخل مرداب بر زیبایی ساختمان

با رشد معماری در کشور، شاهد پیشرفت چشمگیری در زیبایی نمای ساختمان‌ ها و استفاده از مصالح متنوع در این کار هستیم. یکی از مصالح ساختمانی که برای زیبایی ساختمان استفاده می‌شود. و از قیمت مناسبی نیز دارا میباشد نرده حفاظ نخل مرداب است. دراصل با جوش دادن میلگردهای نوک تیز به شکلی مانند گل مرداب، و نصب بر روی دیوار و رنگ‌آمیزی زیبا و شیک متناسب با رنگ نمای ساختمان، یکی از مصنوعات زیبا و چشم ‌نواز دنیای معماری شکل میگیرد. که جدای از امنیت، چشم هر رهگذری را به خود جلب می‌کنند. دراصل نرده حفاظ نخل مرداب را میشه جزء تکنیک‌های نسل جدید برای زیباسازی ساختمان‌ها دانست. که یکی از انواع حفاظ ساختمان به شمار میرود ، طول عمر زیادی هم دارد و نیازمند تعمیر و نگهداری نیز نمی‌باشد. و اینکه قیمت نرده حفاظ نخل مرداب نسبت به باقی محصولات مشابه بسیار مناسب تر میباشد.

مراحل ساخت نرده حفاظ نخل مرداب

ساخت این نوع حفاظ ، با توجه به نیاز و سفارش مشتری و مدل دیوار ساختمانی که نرده و حفاظ باید نصب شود. در ابعاد مختلف و متناسب با ساختمان قابل ساخت و تولید است . دراول سازنده حفاظ به خرید کردن میلگردها از سازنده میلگرد و منتقل کردن آن‌ها به محل تولید حفاظ و ساخت نرده حفاظ نخل مرداب اقدام می‌کند. سپس میلگردهای خریداری شده در سایزهای مختلف و طبق نیاز برای ساخت نوع نخل مرداب برشکاری می‌شوند . جهت شکل و فرم ‌دهی و خم‌ کاری قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده می‌کنند.
بعد از خم‌ کاری و فرم ‌دهی ، قطعات حاضر شده تحویل جوشکار خواهند داده شد. تا اتصال قطعات براساس سفارش و نیاز مشتری انجام شود سپس مرحله پخت در کوره می‌رسد. بعد از انجام جوشکاری و رنگ‌آمیزی پس از پاشیدن رنگ پودری، حفاظ داخل کوره پخت شده. و در انبار قرار داده می‌شود.

محافظ نخل مرداب در ابعادی ساخته می‌شود؟

همانگونه که گفته شد حفاظ نخل مرداب در ابعاد سفارشی مشتری ساخته می‌شود . این نوع حفاظ‌ها بیشتر اوقات در شاخه‌هایی به طول ۲ متر ساخته می‌شوند. ارتفاع استاندارد و مناسب این حفاظ‌ها حدود هفتاد تا صد سانتر است. عرض حفاظ ‌های نخل مرداب به ارتفاع هم بستگی دارد و معمولاً بین پنجاه تا هفتاد سانتی‌متر ساخته می‌شود. تراکم، به معنی تعداد شاخه‌های اصلی و مهم در دو متر است. تراکم متداول نرده حفاظ نخل مرداب از هفت تا سیزده ردیف در دو متر را شامل می‌شود. ساخت نرده حفاظ نخل مرداب به نحوه ای انجام می‌شود که شاخه‌های اصلی از باقی شاخک‌ها بلندتر و در ردیف وسط باشند. برای مثال تراکم یازده یعنی در هر دو متر نرده حفاظ نخل مرداب، یازده ردیف اصلی وجود دارد. در تراکم سیزده، شاخک‌ها تقریباً در حدود پانزده سانتیمتر از هم فاصله دارند. شاخه‌های اصلی را مستقیماً به شاسی جوش می‌دهند .

توضیحاتی در مورد نرده حفاظ نخل مرداب

نخل مرداب اسم نوعی نرده جدید و به روز برای روی دیوار است . این نرده ها از مدل جدید محافظها برای روی دیوار ساختمان هستند که به دست تولیدکنندگان نرده تولید میشود. این مدل نرده با الهام از نخل های زیبای مرداب طراحی و ساخته شده است. دارای شاخه های اصلی و شاخکهای فرعی بسیار زیاد تیز و برنده از میلگرد های آهنی است . در کمال زیبایی و شباهتی که به این نخل ها دارد از لحاظ امنیتی یکی از نرده های بسیار امن و خوب برای محافظت از اموال و جان انسان است . شاخه های زیاد , درهم پیچیده و منظم مدل نخل مرداب تآثیر زیادی در زیبایی و نمای ساختمان و دیوارها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search